מתי נפנה אל עורך דיני מומחה דיני צבא במהלך השירות?

0
136
קרדיט canva

הצבא אינו מאפשר לחיילים לפעול כרצונם אך קיימים מקרים בהם באמצעות עו"ד צבאי אפשר וכדאי לפעול באופן יזום לקידום אינטרסים אישיים של החייל במהלך השירות. החוק קובע שירות חובה בצבא תוך קביעת זכויות בסיסיות לכל חייל. בכל מקרה בו החייל מרגיש שהשירות הצבאי במתכונת הנוכחית פוגע בבריאותו או במשפחתו – יש מקום לפנות אל עורך דין מומחה דיני צבא. פנייה מהירה אל עורך דין צבאי נדרשת גם במקרים של ביצוע עבירה עם דגש על נפקדות ועריקות. עורך דין עם התמחות וניסיון בדיני צבא פועל בהתאם לנסיבות המקרה גם לשחרור מהיר של החייל במתכונת של פטור משירות.

כיצד מתבצעת פנייה אל עורך דין אזרחי במהלך השירות?

את הפנייה אל עורך הדין מבצעים טלפונית. בהתאם לנסיבות תתואם פגישת התייעצות פרונטלית או טלפונית. הורים של חייל רשאים גם כן לתאם פגישת התייעצות עם עו"ד צבאי במטרה לקבל מושג אודות אפשרויות הפעולה וההשלכות העתידיות. כיום כאשר יש כמעט לכל חייל טלפון נייד משלו אין כל מגבלה על פנייה אל עורך דין צבאי אזרחי מתוך הבסיס. להגנה על האינטרסים שלכם כדאי לשמור בדיסקרטיות את עצם הפנייה ואת ההנחיות שקבלתם מעורך הדין. כבר החל מהשיחה הראשונה עורך הדין שלכם מחויב בדיסקרטיות ואינו רשאי לחלוק מידע אודותיכם עם איש ללא אישורכם.

מצבים בשירות הצבאי שדורשים עורך דין

השירות הצבאי דורש התמודדות יומיומית עם אתגרים. גם החיילים המורעלים ביותר עלולים למצוא את עצמם מועמדים לדין פלילי בגין עבירה שבוצעה במהלך השירות הצבאי. פנייה אל עורך דין צבאי מומלצת בכל סיטואציה בה יש להגן על הזכויות שלכם. ממש כפי שלא תעמדו מול בית משפט אזרחי מבלי להתייעץ תחילה עם עורך דין, כך גם לא תעשו זאת במשפט צבאי. התייעצות עם עו"ד צבאי נדרשת במקרים של נפקדות, עריקות, ערעור על פרופיל, בקשת פטור משירות, עבירות סמים וכל מקרה אחר של אישום פלילי במהלך השירות הצבאי.

הכשרה של עורך דין מומחה דין צבאי

רק עו"ד צבאי בקיא במשפט הצבאי ובכל התקנות. כל עורך דין אחר שלא השלים התמחות במשפט צבאי מוגבל ביכולת שלו לסייע לכם. על כן, יש להקפיד לפנות אך ורק אל עורך דין עם התמחות במשפט צבאי, ניסיון והמלצות. חשוב להבין שהמתרחש בבית הדין הצבאי עשוי להירשם בגיליון רישום פלילי שמלווה אתכם הלאה גם לאזרחות. התייעצות עם עורך דין מומחה דיני צבא הכרחית למניעת פגיעה עתידית באפשרויות תעסוקה. אל תבצעו כל פעולה, אל תודו באשמה ואל תחתמו על כל מסמך משפטי ללא התייעצות עם עורך דין מטעמכם. מחפשים משרד עורכי דין מומחה דיני צבא? המשרד של עו"ד ריקי ישי מקצועי, מנוסה, מסור, קשוב וזמין.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן