לקבל הזדמנות לחזרה למסלול בעזרת עורך דין מקצועי

0
217
נהיגה תחת השפעת אלכוהול
קרדיט - Pixabay

כל אדם, גם כזה שחי חיים נורמטיביים לחלוטין ואינו מחפש לבצע עבירות יכול להיקלע למצב בו הוא חשוד בביצוע עבירה ואף להימצא אשם בעבירה כזאת או אחרת. אחד התחומים בו רבים מיתנו מבצעים עבירה בסדר גודל כלשהו הוא תחום התעבורה. גם נהגים שנחשבים זהירים מבצעים מדי פעם עבירות תנועה או אפילו מעורבים בתאונת דרכים. נהיגה תחת השפעת אלכוהול נחשבת לאחת העבירות שהתייחסות אליה מחמירה. עם זאת, עורך דין מומחה בתחום יבדוק האם הענישה שקיבלתם תואמת את העבירה ויחפש דרכים שונות וטיעונים שניתן להעלות כדי להביא להקלה בעונש. עורך הדין יכול להעלות בין היתר טיעונים הקשורים לנתונים אישיים ולהשפעת העונש החמור על חיי הנאשם ומשפחתו וישנם מצבים בהם בית המשפט מתחשב ומשנה את העונש.

לקבל את החופש כל עוד לא הוכחה אשמה

אחד החוקים המשמעותיים ביותר במשפט הפלילי הוא שכל עוד לא הוכחה אשמתו של אדם בביצוע עבירה הוא נמצא בחזקת חף מפשע, זאת גם אם ישנן ראיות מוצקות הקושרות אותו לעבירה וגם לאחר הגשת כתב אישום. למרות זאת, אדם יכול למצוא את עצמו במעצר בכל אחד משלבי החקירה, לאחר החקירה או תוך כדי קיום המשפט. בעזרת עורך דין המתמחה במעצרים יוכל להתבצע שחרור ממעצר או לפחות הקלה בתנאי המעצר. ישנם סוגים שונים של מעצרים: מעצר ימים שמתבצע בזמן החקירה, מעצר הצהרת תובע שיכול להתקיים בין סיום החקירה עד הגשת כתב האישום ומעצר עד תום ההליכים שנעשה כשמדובר על עבירה חמורה במיוחד וחשש לשיבוש הליכי החקירה. עורך הדין יוכל להקל ולהביא למשל לשחרור בתנאים מגבילים.

לקבל את הפטור בדרך הנוחה ביותר

אחת החובות המוכרות ביותר במדינת ישראל היא שירות בצבא. בניגוד למדינות אחרות בהן הצבא מבוסס על חיילים שהתגייסו מרצונם, אצלנו כל עוד לא הוחלט אחרת השלב הבא בחיים לאחר סיום התיכון הוא גיוס לצבא, תקופה שיכולה להיות לא פשוטה ללא מעט אנשים מסיבות שונות. הדרך לקבלת פטור מהצבא אינה תמיד פשוטה. מדובר על נערים ונערות צעירים אשר עמידה בפני רשויות הצבא לקבלת הפטור אינה קלה להם. ישנם מספר סוגים של פטורים: פטור על רקע מצב בריאותי או נפשי, פטור מטעמי מצפון או דת ופטור נשים בהיריון או נשים נשואות. כל מסלול לקבלת פטור כרוך בפרוצדורה ובירוקרטיה ולכן מומלץ מאוד לעבור את התהליך בליווי מקצועי של עורך דין צבאי המומחה בתחום.

עו"ד עדן זינו היא עורכת דין פלילית המתמחה גם בדיני תעבורה וצבא. היא מלווה בהצלחה לקוחות רבים בתחומים אלה ועומדת לצד לקוחותיה הן בפן המקצועי והן בצד הרגשי.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן