נקלעתם לצרה? דאגו לאדם הנכון לצידכם

0
209
26
credit-canva

תחום הפלילים מוזכר פעמים רבות בהקשר של אנשים מעולם הפשע, עבריינים מסוכנים שביצעו עבירות חמורות בכל תחום, החל מפגיעות מיניות דרך גניבות ומעילות ועד רצח, אך המשפט הפלילי איננו שמור אך ורק לארגוני פשיעה או לפושעים מוכרים. גם אנשים נורמטיביים מן השורה עלולים להיות חשודים בביצוע עבירה פלילית, לעבור חקירה במשטרה ואף שיוגש כנגדם כתב אישום ויתנהל משפט פלילי. ההתמודדות עם האשמות, חקירות ומעצרים איננה פשוטה, ולכן חשוב לבחור עורך דין פלילי מוביל אשר יעניק להם ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי מקצועי לכל אורך הדרך, יסייע להם למצות את זכויותיהם ויבנה בעבורם אסטרטגיה משפטית שתטיב עימם.

עו"ד פלילי בכל שלב והליך

אמנם שמו של משרד עורכי דין פלילי זה או אחר עולה לכותרות בעיקר כאשר הוא מייצג נאשם כלשהו במשפט מתוקשר ומסוקר, אך בפועל עבודתו של משרדי עורכי דין היא רחבה הרבה יותר. עורך דין מומחה לסדר הדין הפלילי הוא הכתובת לפנות אליה בכל הליך פלילי ולא רק בייצוג בבית המשפט עצמו – כבר מרגע הזימון הראשון לחקירה במשטרה חשוב לפנות אל עורך הדין ולקבל ייעוץ משפטי, להבין את זכויותיכם ולבנות אסטרטגיית הגנה משפטית. יתר על כן,  לא רבים גם מודעים למשמעות הרבה שישנה למחיקת רישום פלילי, שירות נוסף אותו עורך דין פלילי מעניק ללקוחותיו –  רבים חושבים בטעות שאם תיק נגדם נסגר, אפילו מחוסר ראיות או עניין לציבור הרישום נעלם, אך בפועל התיק עדיין יהיה רשום בנתוני המשטרה כך שאם עולה צורך בתעודת יושר מהמשטרה הוא יופיע.  עורך הדין יגיש בשמכם את הבקשה הרלוונטית, ינהל את ההליך הבירוקרטי ויביא למחיקת הרישום שלכם.

לבחור בחוכמה את עורך הדין

כדי שעורך הדין יוביל לתוצאות הטובות ביותר שניתן להשיג במסגרת הנתונים הקיימים, חשוב לא להתפשר. גם אם המחיר הכספי עבור השירות גבוה יותר מהמחיר שיבקש עורך דין צעיר וחסר ניסיון, הדבר משתלם ושווה כל שקל משום שבדין הפלילי החירות שלכם היא על כפות המאזניים. לכן, הדבר הראשון שיש לבדוק כאשר בוחרים את עורך הדין או המשרד שייצגו אתכם הוא המקצועיות והניסיון. אם ניתן לקבל המלצות, חשוב לחפש ולשאול. מעבר לניסיון ולמקצועיות כדאי לבחור עורך דין שיהיה באזור מגוריכם כך שיהיה זמין עבורכם  וגם תהיה לו היכרות עם דמויות מרכזיות בבית המשפט או במשטרה בהם מתנהל התיק. בסופו של יום, אם אתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם בעורך הדין הנכון, פנו אל איתן סבג – עורך דין מנוסה ובעל ותק אשר מתמחה בדין הפלילי וישמח לסייע גם לכם לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר דרך הטלפון 0506846840.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן