מה תפקיד עורך הדין ברכישת דירה?

0
225
קרדיט: freepik.com

רכישת דירה, בין אם מיד שניה או מקבלן, היא תהליך ארוך רווי בירוקרטיות. מדובר באחד הצעדים הכלכליים החשובים ביותר שעושה אדם ממוצע במהלך חייו, אך הדרך קשה וצלאה בסיכונים כספיים, טעויות אפשרויות ולצערנו גם הונאות רבות. לכן חשוב להצטייד בעורך דין רכישת דירה מיומן שיעזור לכם לרכוש את הדירה שלכם בצורה הנכונה ביותר. תפקיד עורך הדין הוא לבדוק בעלות על נכס, לבדוק בעלות על נכס בטאבו, לבדוק בעלות על נכס ברשות מקרקעי ישראל, לבדוק עיקולים ושיעבודים על הנכס, להחתים על זכרון דברים ברכישת הדירה, לייצר חוזה לרכישת הדירה, לבדוק את הנתונים של הדירה ברשות המקומית או בעירייה ועוד תפקידים רבים ושונים שאדם חסר הסמכה מקצועית כנראה לעולם לא יצליח לעשות אותם לבד, אפילו לא את חלקם.

ומה תפקידו במיסוי מקרקעין?

עורך דין מיסוי מקרקעין עוסק בכל ענייני המס הקשורים במקרקעין כגון מס רכישה, מס שבח, היטל השבחה, מס רכוש, היטל סלילה, היטל פיתוח, ארנונה, היטל שצ"פ ועוד רבים… עורך הדין המתמחה בתחום זה הוא בעל בקיאות בחקיקה ובפסיקות בתי המשפט לאורך השנים בנושא מיסוי הנדל"ן ולכן מתאפשר לו לסייע להמליץ על הדרך הנכונה ביותר לשלם פחות מס במסגרת החוק. מדובר בחיסכון של אלפי שקלים, עשרות אלפי שקלים ולעיתים מאות אלפי שקלים ולכן חשוב לשכור את שירותיו המקצועיים ולאפשר לו לעשות את עבודתו כך שימיליץ לכם על הדרך האידיאלית להיצמד לחוק אך לשלם פחות. הוא יודע להגיש ערעורים, לנהל התנגדויות ולעבוד מול פקידי שומה- מדובר בתפקיד קשה, על מלחמות רבות על בירוקרטיה- שלרוב תוצאותיו מניבות פרי וחוסך ללקוח הרבה מאוד כסף.

צריך עורך דין גם לייפוי כוח מתמשך?

לפי החוק בישראל, יפוי כוח מתמשך יכול להיותם רק על ידי עו"ד ייפוי כוח מתמשך שהוסמך לתחום זה. יפוי כוח מתמשך הוא מסמך המאפשר לאדם לתכנן את עתידו לשלב בו הוא לא יוכל לקבל החלטה בצורה רציונאלית על עצמו, בשל מחלה, זיקנה או כל מצב אחר. הוא מייפה אדם אחר לעסוק בענייניו הכספיים ולפעול בשמו. בשל רגישות הנושא וחשש מהונאות נקבע כי ניתן לעשות זאת רק באמצעות עורך דין מוסמך. עורך דין רונן טיב ישמח לעמוד לשירותכם.

צור קשר 077-205-6500

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן