מי מחליט עליכם גם כשאינכם כשירים?

0
28
קרדיט Canva

הפרוצדורות הביורוקרטיות בישראל מחייבות התנהלות רשמית עם מסמכים חוקיים ואם זה אינו מתאפשר לנו אנחנו יכולים לייפות את כוחם של נציגים מטעמנו. זה נכון כשאנחנו צריכים לקבל תרופות או דבר דואר וזה נכון שבעתיים כשמדובר בטיפול בעניינים פיננסיים שונים. זה חשוב מאוד במיוחד כשיש אנשים שאינם יכולים לעשות זאת מסיבות של מחלה או מצבי זקנה שמקשים עליהם לטפל בעניינים בעצמם, ולכן רק מסמך חוקי וקביל בבית המשפט שנקרא ייפוי כוח מתמשך פותר את הבעיה למי שיודע שהוא צפוי לאירוע כזה. אנשים שאינם רגילים להיות תלויים באחרים לא מבינים עדיין את היתרון של עריכת ייפוי כוח מתמשך אבל גם הם מתחילים להבין את התועלת הרבה שיש בכך כשהם נתקלים בסיפורים שונים של אנשים שאירוע מצער קרה להם באמצע החיים וכמה קשה היה לטפל בכך ללא מסמך כזה. הפרוצדורות במקרים כאלה מחייבות פנייה לאפוטרופוס הכללי כדי להכניס אותו לסיפור ולנהל את המשפחה שלכם במקום שמישהו אחר מטעמכם יעשה זאת לפי בחירתכם. זה לבדו יכול להריץ אנשים רבים לדאוג לכך בעוד מועד כדי למנוע את הקשיים הביורוקרטיים שצפויים כשמשהו קורה בהפתעה לא נעימה כזאת. מומחי מרכז תכנית לחיים מציעים לכם את שירותיהם בעריכת מסמך כזה ובמסירת המידע המלא על כך.

זוגיות היא עסק כלכלי

זוגיות שבה מנהלים משק בית משותף היא עסק לכל דבר שיש בו שני שותפים וכשיש ילדים יש עוד שותפים. לכולם חייבים לדאוג בצורה הטובה ביותר ורצוי לעשות זאת עוד כשנמצאים ביחסים טובים ולפני שיש הידרדרות כלשהי שבגללה הזוגיות עלולה להתפרק. הסכם חיים משותפים או הסכם ממון מתאימים גם לאנשים שאינם נשואים וגם לכאלה שנישאים רשמית, ולכן רצוי לפנות לעזרת עורכי דין להסכם ממון כדי לערוך הסכם כזה שיהיה קביל גם בבית המשפט וגם יהיה הוגן לכל הצדדים. זה בוודאי ירגיע את כל המעורבים שהכך מטופל בזמן.

לחשוב על החיים ולתכנן

חשוב מאוד להתייחס בצורה מסודרת לכל היבט בחיים על מנת לתכנן בהם כל פרט שקשור גם ברכוש וכספים, וזה מצריך מחשבה על מי שאתם רוצים שינהלו את ענייניכם, כיצד לחלק את עיזבונכם ואת כספים שלכם ליורשים שלכם בדיוק כמו חלוקת רכוש ומשאבים במקרה של גירושין. ככל שמקדישים לכך יותר מחשבה כך גם יכולים לחיות בראש שקט שהכל מטופל ואין צורך לדאוג לכך יותר, הודות להסכמים ערוכים וחתומים רשמית. במרכז תכנית לחיים מייעצים לכם כיצד לעשות זאת ועורכים למענכם הסכמים ומסמכים רלוונטיים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן