עו"ד לדיני עבודה – מתי צריך אותו?

0
34
עורך דין לביטוח לאומי
קרדיט: Canva

דיני עבודה כפי שנקבעו בחוק נועדו בכדי להגן על זכויות העובדים ולדאוג שהם יקבלו יחס מכבד כנהוג בעולם המודרני. בדרך כלל, מקומות עבודה אשר מכבדים את עצמם דואגים לעמוד בדרישות החוק ולתת לעובד את כל מה שמגיע לו. עם זאת, ישנם מקומות עבודה אשר מנסים למצוא פרצות כאלה ואחרות בחוק ולנסות למנוע מהעובד לקבל את כלל הזכויות המגיעות לו. במקרים מסוימים, המעשים שאותם עושה המעסיק נמצאים בתחום אפור בחוק ובכדי לדעת האם ישנה אפשרות לתבוע את המעסיק צריך העובד לפנות אל עורך דין דיני עבודה מומלץ ומנוסה, אשר יסייע לו לדעת האם כדאי לתבוע את המעסיק במקרה שכזה. ישנם גם מקרים חריגים יותר בהם המעסיק עובר על החוק ומניח שהעובד לא יטריח את עצמו להגיע לתהליך של תביעה בבית הדין לעבודה עם כל מה שכרוך בכך.

באיזה מקרים צריך לגשת אל עורך דין לדיני עבודה?

עורך דין לדיני עבודה מתמחה במקרים הקשורים להתפתחות דיני העבודה כמו פיטורין שלא כדין, התעמרות בעבודה אי תשלום שעות נוספות ועוד. הפגיעה המתרחשת במסגרת דיני העבודה יכולה לפגוע בזכויות הכלכליות של העובד, אך לא רק. עורך דין לדיני עבודה מטפל גם במקרים נוספים, כמו למשל, השפלתו של העובד או פגיעה פיזית או נפשית בו, אשר יכולות בהחלט גם הן להוות טריגר לתביעה של המעסיק, על מנת לחייב אותו לשלם פיצוי כספי הולם. בכל מקרה, חשוב לזכור שבדרך כלל מקום העבודה לא ימהר להרים ידיים ולשלם, אלא ישכור את מיטב עורכי הדין בכדי לנסות ולהגן על שמו הטוב. ועל כן, כדאי מאוד לפנות אל עורך דין דיני עבודה אשר יעמוד לרשותכם ויסייע לכם בתהליך התביעה של המעסיק. במקרים בהם המעשה הוא בתחום האפור, התייעצות עם עורך דין לענייני עבודה היא הדבר שצריך לעשות לפני שניגשים אל התביעה, בכדי שיוכל להסביר לכם על הסיכויים להצלחתה של התביעה.

כיצד בוחרים עורך דין לדיני עבודה?

כאשר אתם ניגשים למשפט אל מול מקום העבודה, ככל שמדובר בתקופת העסקה ארוכה, מומלץ לא לעשות זאת לבד. חקרו היטב ומצאו עבורכם עורך דין מקצועי ובעל ניסיון אשר יוכל להתמודד עם הטענות של המעסיק ולהסביר לשופט מדוע המעסיק עבר על החוק בהתנהלותו. כדאי מאוד להתייעץ עם קרובי משפחה או חברים, או אפילו לחפש ברחבי האינטרנט ולקבל המלצות לגבי עורך דין דיני עבודה מנוסה ומוכר אשר יוכל ללוות אתכם במהלך המשפט ולהוביל אתכם אל התוצאות הטובות ביותר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן