מסדרונות בית המשפט ונבכי החוק

0
76
קרדיט: Canva

גירושין הם פירוק בית, ויכולים להיות הליך מורכב וטעון רגשית, ולכן חשוב לעבוד עם עורך דין מנוסה שיוכל להגן על האינטרסים שלך ולקדם את זכויותיך. עורך דין גירושין במרכז יכול לספק הדרכה בהיבטים שונים של תהליך הגירושין, לרבות חלוקת רכוש, מזונות בני זוג ומשמורת ילדים ומזונות. ויוכל גם לייצג אותך בבית המשפט במידת הצורך ולנהל משא ומתן בשמך עם בן או בת הזוג או עם הייצוג המשפטי שלו במידת הצורך. כדי שהתהליך הטעון רגשית והכואב הזה ייעשה בצורה חלקה יותר ובהתאם לחוק. לטובת כל הנוגעים בדבר לרבות הילדים. עורך הדין יסתמך על המקצועיות שלו ועל ניסיונו במקרים דומים ויפעל לטובת האינטרסים של הלקוח שלו.

להעביר את האחריות לאנשים הנכונים

 ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המעניק לאדם אחר את הסמכות לקבל החלטות בשמך במקרה בו אינך מסוגל לקבל את ההחלטות בעצמך בגלל בעיה זמנית או מתמשכת, גופנית או נפשית. ובכלל זה החלטות הקשורות לילדיך, לרכושך, לבריאותך לענייני הכספים שלך ודברים חשובים אחרים. עורך דין ייפוי כוח מתמשך יכול לסייע לך בהכנת מסמך זה ובהבטחה שהוא עומד בכל הדרישות החוקיות החלות, וכן יספק ייעוץ לגבי בחירת האדם מתאים לפעול בשמך, קרוב משפחה מדרגה ראשונה, חבר או אדם אחר שאתה סומך עליו, ולהדריך אותך בלשון החוק ולפי התקנות כדי שהמשך יתבצע בהתאם לערכים ולרצונות שלך גם כשאינך יכול להורות זאת בעצמך.

חלוקת רכוש כשיש ילדים בתמונה- איך עושים את זה?

הרכוש שנצבר יחד במהלך חיי הנישואים צריך להתחלק כשמתגרשים, אך חלוקת רכוש בגירושין עם ילדים יכולה להיות מורכבת במיוחד. בית המשפט ישקול מספר גורמים בקביעת אופן חלוקת הרכוש, לרבות משך הנישואין, התרומות הכספיות של כל אחד מבני הזוג וצרכי הילדים בגילאים השונים, בזמן הגירושין ולעתיד. ככלל, רכוש שנרכש במהלך הנישואין נחשב לרכוש אישות ונתון לחלוקה, בעוד שרכוש שנרכש לפני הנישואין או באמצעות ירושה או מתנה עשוי להיחשב כרכוש נפרד. במקרים מסוימים, הסכם ממון שנעשה עם הנישואים עשוי להשפיע גם על חלוקת הרכוש. חשוב לעבוד עם עורך דין גירושין מנוסה שידריך אתכם בעניין, ינהל משא ומתן עם בן/בת הזוג או עם הנציגות המשפטית שלו, ייצג אתכם בבית המשפט במידת הצורך, ויבטיח שהזכויות והאינטרסים שלכם מוגנים לאורך כל התהליך. במשרד עורכי דין רונן שמואל יהונתן הצטבר ניסיון רב במקרים שבהם נדרש עורך דין לענייני משפחה, ותקבלו את הליווי והיעוץ במצב הרגיש אליו נקלעתם במקצועיות רבה ועם הקשבה ופתיחות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן