מתגרשים? הנה לכם מדריך קצר עם כל המידע הדרוש לכם

0
294
עורך דין לדיני משפחה
Credit: Pixabay.com

סיומה של מערכת היחסים הזוגית הוא רגע לא פשוט מבחינה אישית. ברור לכם שאתם אוהבים אבל אתם לא רוצים לחיות יותר ביחד, על כל המשתמע מכך. זה אומר גם שצריך לפנות להליך גירושין מקצועי, וצריך לדאוג לכך שיהיו לכם כלים לתת מענה לילדים שלכם. וכן, אין ברירה אלא לפנות לעזרתו של עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה עם הצוות של משרד עורכי הדין המאם חליחל, שיכול לעזור לכם לגבש את העמדה שלכם ולייצר אסטרטגיה המתאימה למצב האישי שלכם.

ליווי של עורך דין – הוא החלטה חשובה

ההחלטה הכי חשובה שאתם לוקחים לעצמכם כאשר אתם מחליטים לפרק את מערכת היחסים הזוגית היא לפנות לעזרתו של עוד גירושין מומחה. ראשית, משום שזו היא הזכות שלכם לקבל ייצוג משפטי ואתם חייבים לעמוד עליה. ושנית מפני שאתם לא מכירים את כל תהליך הגירושין ואתם לא תמיד יודעים לתת את הדעת על שאלות מרכזיות שמשפיעות בסופו של יום על המשך החיים שלכם ושל שאר בני המשפחה שלכם. התוצאה היא שכדאי להתחיל את הליך גירושים ולסיים אותו בשלום, צריך לקבל ייעוץ מקצועי של עורך דין מוסמך.

טיפול בנושא חלוקת הממון והנכסים

מבחינתם של זוגות רבים האתגר המשמעותי בתהליך הגירושין הוא דווקא אתגר כלכלי. צריך לדעת איך לחלק את הממון בצורה הוגנת. וגם עם המשמעות היא לעבוד עם עורך דין לדיני משפחה כדי לייצר הסכם חלוקת רכוש, זהו האינטרס של שני הצדדים. אחרת, אתם תמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה אתם רודפים אחרי בני או בנות הזוג לשעבר ולא מצליחים למצוא פתרון כלכלי לבעיות פשוטות.

יצירת אורח חיים הוגן גם לילדים שלכם

אורך החיים של הילדים שלכם משתנה גם הוא מן הקצה אל הקצה במהלך גירושין. ועדיין, זה לא אומר שאתם צריכים להתעלם מהבעיה. חשוב לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם עורך דין מזונות שעוזר לכם לקבוע מה הוא התשלום הנכון ומגיע לבית המשפט עם הסדר שאפשר להכיל משני הצדדים.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין המאם חליחל מאפשר לכם להביע את כל הצרכים ואת כל השאיפות שלכם מבחינת הליך הגירושין. וכך לקבל את הפתרונות הראויים ביותר לבעיה כל כך מורכבת. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד ניתן לפנות למספר הטלפון 04-6925187.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן