נפגעתם בעבודה או בכביש? עו"ד נזיקין הוא הכתובת

0
617
קרדיט Canva

ניתן לשמוע בחדשות כמעט מדי יום על תאונת דרכים קשה או תאונות עבודה כמו נפילת פועלי בניין מגובה רב. זהו כמובן רק קצה הקרחון ובכל יום מתרחשות תאונות רבות, הן תאונות דרכים והן תאונות עבודה, בהן הפגיעות הן קלות יותר ולכן לא הגיעו לתקשורת אך עדיין תאונה בכל סדר גודל, במיוחד כזאת שיש בה פגיעה גופנית, היא משמעותית ומשבשת את שגרת החיים. היא גורמת להוצאות רבות מצד אחד והפסדים מצד שני. אם נפגעתם בתאונה כלשהי או בכלל פגיעה פיזית או ברכוש, עוד נזיקין הוא הכתובת. בתוך תחום הנזיקין ישנן התמחויות שונות, למשל בתאונות עבודה, רשלנות רפואית או תאונות דרכים. חפשו עורך דין שיהיה מומחה בסוג הפגיעה או התאונה שעברתם. עו"ד יזיד עומאר הוא מומחה בתחום תאונות הדרכים וגם תאונות עבודה ונותן שירות מצוין בכל אזור המרכז.

איך לבחור את עורך הדין?

עורך דין שתשכרו את שירותיו ילווה אתכם החל משיחת הטלפון הראשונה ועד לרגע בו תקבלו את הפיצוי. לכן, חשוב לבחור קודם כל עורך דין תאונות דרכים מומלץ, כזה ששמעתם עליו ושיש עליו חוות דעת חיובית. הוא צריך להיות עם הרבה מאוד ניסיון וכאמור לתת משקל גדול מאוד לתחום תאונות הדרכים כי כפי שציינו זהו תחום מורכב עם הרבה מאוד אלמנטים שנכנסים. עורך הדין צריר להיות מקצועי מאוד ולעשות לכם סדר בתחושת הבלבול הגדולה שמתעוררת בעקבות התאונה. עם זאת, המקצועיות לא צריכה לבוא על חשבון אדיבות, אמפתיה ומתן תחושה נוחה. לאחר תאונה אתם לא נמצאים במיטבכם ועורך הדין הוא אחד הגורמים שאמורים לחזק ולתת ביטחון לפחות בכל מה שקשור להיבט המשפטי.

גם לשליחים מגיע פיצוי

במיוחד בתקופת הקורונה עלתה משמעותית כמות השליחים על הכביש. בתקופה בה בקושי יכולנו לצאת מהבית ועסקים עבדו בעיקר במתכוננת משלוחים, כמות השליחים המנסים להספיק להגיע לכל לקוח במהירות היתה גדולה מאוד וגרמה לתאונות אופנוע רבות מהרגיל. עם זאת, גם היום, לאחר שחזרנו לשגרת החיים עדיין כמות השליחים גדולה מאוד, זאת מעבר כמובן למתניידים באופנוע בלי קשר. לכן, בתוך תחום תאונות הדרכים צץ תת תחום חדש העוסק בתאונות אופנוע. עורך דין תאונות אופנוע כמו עו"ד יזיד עומאר יתן לכם את הטיפול הטוב ביותר מתוך ידע רב וניסיון הנוגעים לא רק לתאונות דרכים בכלל אלא להיבטים המיוחדים הקשורים לאופנועים. למידע נוסף וייעוץ משפטי חייגו > 052-3722314

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן