מתי יש צורך בשירותיו של עורך דין סמים?

0
152
מקור freepik

בפקודה של הסמים המסוכנים ניתן למצוא את כל האיסורים והעבירות אשר נוגעים לסמים במדינת ישראל. בין העבירות שניתן למצוא בפקודה זאת הם: עבירות של שימוש בסמים לצורך צריכה עצמית או החזקה בסמים. עבירות של שימוש או החזקה בסמים גם שלא צריכה עצמית, עבירות של ייצור, גידול וכן הפקה או הכנה של סמים מסוכנים, עבירות הנוגעות לסחר בסמים, אספקה של סמים, תיווך בענייני סמים ועוד מגוון רחב של עבירות וכן איסורים שונים הנוגעים לסמים. חשוב מאוד לדעת כי אדם אשר נאשם בעבירות מעין אלה, חייב לבחור בשירותיו של עורך דין סמים מקצועי ומנוסה, אשר יעניק לו ייצוג הולם ולסייע לו עד כמה שניתן. חשוב מאוד לדעת כי בישראל עבירות סמים הן עבירות נפוצות מאוד ולא פעם הן מתבצעות על ידי אזרחים נורמטיביים ללא עבר פלילי. לא פעם מדובר על עבירות שימוש בסמים קלים ובעיקר בקנאביס אשר בישראל הוא מוגדר כסם מסוכן.

סם מסוכן- במה מדובר?

בתוספת הראשונה לפקודה של הסמים המסוכנים ניתן למצוא רשימה מפורטת כל שלל החומרים אשר מוגדרים כיום כסם מסוכן. הפקודה המדוברת אוסרת כל חומר מהרשימה המדוברת וכן כל תכשיר, מלח, תערובת, תרכובת או תמיסה של חומר אשר מוגדר כסם. בין הרשימה של הסמים המסוכנים ניתן למצוא את הקנאביס, חשיש המהווה שרף של קנאביס, אופיום, קוקאין, הירואין, LSD, מורפין ועוד. כאמור, ניתן למצוא מגוון רחב של עבירות סמים לרבות: החזקה וכן שימוש של סמים לצורך צריכה עצמית, החזקה בסמים שלא לצורך צריכה עצמית, סחר בסמים, גידול של סם מסוכן, עסקה בסם כלשהו, הדחה של קטין לסמים מסוכנים, ייבוא של סם מסוכן, ייצור, הפקה, הכנה ומיצוי של סמים מסוכנים, החזקה של כלים לצורך הכנה של סם מסוכן או כלים הרלוונטיים לצורך צריכה של סם מסוכן. אם הוגש נגדכם כתב אישום או אם אתם חשודים בגין עבירת סמים, חשוב מאוד שתבחרו בשירותיו של עורך דין העוסק בתחום הפלילי. עורך דין מעין זה עוסק במגוון נושאים בין היתר הוא עורך דין עבירות מין, עורך דין המייצג נאשמים בעבירות רצח ואלימות ועוד. יש לבחור אותו בקפידה.

כיצד תבחרו עורך דין סמים מקצועי?

חשוב לדעת כי חשד לביצוע של עבירת סמים יכולה להביא למעצר של האדם אשר חשוד בביצוע העבירה ולעיתים גם את המעצר שלו עד לתום ההליכים המשפטיים. ייצוג משפטי בשלב כמה שיותר מוקדם, יכול לסייע בניהול וכן בטיפול בתיק הפלילי וכן להביא לתוצאה הטובה ביותר. לכן, חשוב מאוד לבדוק איזה עורך דין סמים מקצועי ומנוסה בתחום, אשר ייצג לא מעט אנשים בתחום וסייע להם רבות.

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה שיעניק לכם ייצוג הולם בתחום זה ובתחומים נוספים, כדאי שתבחרו את הטובים ביותר בתחום: בנימין דהן, משרד עורכי דין.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן