עורך דין לענייני חוזים

0
1052
מקור freepik

שירותיהם של עורכי דין הינם שירותים מקיפים. הם ילוו אתכם בתיקים שונים כאשר תצטרכו הגנה מפני תביעה או כאשר אתם תהיו הצד התובע. כמו כן ישנם מקרים בהם תצטרכו עורכי דין לצרכי תיווך, ניסוח או הכנת מסמכים וחוזים על ידי עו"ד ונוטריון. כך למשל בתחום האזרחי, בתחום המסחרי ואפילו בענייני הסכמי ממון, הסכמי גירושין, ירושות ועוד. משרד עורכי הדין של דוד דרוטמן ממוקם בבית שמש ומתמחה בתחום דיני המקרקעין, דיני המשפחה וענייני חוזים, הסכמים ומסמכים שונים – הן אזרחיים והן מסחריים. 

מה הכוונה עורך דין חוזים?

עורך דין חוזים הוא עורך דין המתמחה בענייני חוזים, הסכמים ומסמכים שונים. לעתים רבות בחיים הפרטיים ובוודאי בעולם העסקים נצטרך לבנות מסמך בעל תוקף משפטי ועל כן נצטרך עורך דין ונוטריון שינסח את המסמך ונחתום עליו בנוכחותו ובצירוף חתימתו. לדוגמה: הכנת מסמכי צוואה, פתיחת מסמכי ירושה, הכנת חוזה מסחרי, מילוי טפסים בנוגע לאפוטרופסות, כתיבת הסכמי ממון ועוד.

הכנת מסמכי צוואה ופתיחת ירושה:

מסמך הצוואה הוא מסמך בו אדם קובע בכתב כיצד הוא מעוניין לחלק את הרכוש שלו לאחר לכתו. המסמך מוכן בזמן היותו של האדם שקול בדעתו, ניתן להכינו בכל גיל כל עוד המצב הבריאותי מאפשר זאת וכמובן שהמסמך מקבל תוקף רק כאשר עו"ד מוסמך בעל רישיון חותם עליו לצד חתימת יוזם הצוואה. לעתים נהוג להחתים גם את היורשים. מסמכי צוואה חשובים מאוד למניעת אי נעימויות ומריבות בתוך המשפחה בעתיד. כמו כן כך יוכל להחליט גם האדם על אופן החלוקה שהוא מעוניין בה בעת לכתו. פתיחת מסמכי הצוואה וחלוקת הירושה גם היא מצריכה ליווי של עורך דין לענייני ירושה

משרד עורכי הדין דוד דרוטמן:

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין ונוטריון אנו מזמינים אתכם להיפגש אתנו במשרד עורכי הדין דוד דרוטמן ונשמח לסייע לכם בצורה המקצועית, האמינה והנחושה ביותר. המשרד הינו משרד ותיק המתמחה בתחום דיני המקרקעין, לרבות: עסקאות מכר, חוזים, ייצוג מול קבלנים ויזמים, מיסוי מקרקעין, תמ"א 38, דיור ציבורי, פירוק שיתוף ועוד. בנוסף המשרד עוסק בתחום דיני חוזים ומתמחה בניסוח חוזים מסחריים לעמותות, חברות ואיגודים שונים. המשרד מספק שירותי נוטריון לתרגום מסמכים במגוון שפות כולל אנגלית, עברית, הולנדית, בלגית, לטינית ועוד. שירותיו הנוספים של המשרד עוסקים בתחום דיני המשפחה בעיקר בתחום הירושות והצוואות, החל מעריכת צוואות, בניית הסכמי ממון ועוד. 

צרו קשר באתר או בטלפון 02-9951877 ונשמח לעמוד לשירותכם!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן