סכסוכים והתנגדויות בתחומי משפחה וצוואה

0
378
עורך דין צוואות
credit: canva.com

תחת דיני המשפחה ותחומי העיסוק של עורך דין לענייני משפחה ישנם נושאים רבים כמו טיפול בתיק גירושין, חלוקת נכסים, אפוטרופסות, כמו גם ניהול הון משפחתי שכלולים בזה טיפול בצוואות וירושות. חשוב לבחור עורך דין לענייני משפחה מומלץ וכזה שיש ברשותו את הניסיון הדרוש עבור המקרה שלכם. יש למשל עורכי דין לענייני משפחה שהתעסקותם העיקרית היא בתיקי גירושין וחלוקת נכסים, ויש עורכי דין לענייני משפחה שמתחמים בניהול הון משפחתי – צוואות, ירושות, מתנות ועוד. כל תחום הוא עולם ומלואו ולכן חשובה מאוד הבחירה המדויקת עבור המקרה שלכם.

כיצד בוחרים עורך דין

בחירה של עורך דין לענייני משפחה מומלץ עם ביקורות טובות והצלחות בשטח היא חשובה ביותר. חשוב גם לקיים פגישת היכרות ולוודא שיש ביניכם חיבור ותקשורת טובה. יש לבדוק כמו כן את זמינותו של עו"ד, מי הצוות שיטפל בתיק שלכם – האם עורך הדין עצמו או מתמחים בצוות המשרד למשל.

כאשר מדובר על בחירה של עורך דין צוואות בדיוק על אותו עיקרון חשוב לבחור עו"ד שיש לגביו המלצות וחוות דעת, כמו גם שיש ברשותו ניסיון מספק בתיקי צוואות. הטיפול בענייני צוואות ובסכסוכי ירושה הוא לרוב כרוך זה בזה. סכסוכי ירושה הם למשל התנגדות של אחד הצאצאים לקיום הצוואה – מקרה נפוץ בהקשר הזה הוא הגשת התנגדות על ידי אחד הצאצאים שנושל מהצוואה. קיימים גם מקרים בהם יש צורך בשירותיו של עורך דין צוואות לא בגלל נישול מהצוואה או סכסוכי ירושה כאלו ואחרים, אלא משום העובדה שלא קיימת צוואה. ישנם מקרים בהם יש למשל צוואה בכתב יד אך הכתוב לא ברור טכנית או תוכנית. ישנם למשל מקרים בהם טוענים לכך שהצוואה נכתבה תחת הפעלת לחצים או אי כשירות. יש אפשרות להגיש התנגדות לקיום צוואה לצד חלופות משפטיות אחרות.

עורך דין צוואות שמומחה בתחום סכסוכי ירושה הוא מי שאתם צריכים, והוא יספק לכם את הייעוץ המשפטי לגבי איזה צעד משפטי נכון עבורכם לעשות, ואיזו התנגדות או בקשה להגיש לרשם לענייני ירושות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן