עורכת דין צבאית

0
153
עו
קרדיט: canva

אם אתם מתלבטים האם יש צורך בהתייעצות עם עורך דין או לא – פנו בהקדם אל עורך דין. הכוונה של עורך דין עשויה לחסוך לכם תסבוכת משפטית ואף עונשי מאסר או רישום פלילי. חשוב לציין שעבירות שבוצעו במהלך השירות הצבאי עשויות לגרור אחריהן רישום פלילי גם לאחר השחרור. מחפשים עורכת דין צבאית להתייעצות או ייצוג משפטי? עורכת דין פלילי שירן גולברי היא הכתובת למענה מקצועי, אמין, מהיר, מדויק, רגיש ואמפתי. עו"ד שירן גולברי מתמחה גם בדיו פלילי וגם בדין צבאי.

עורכת דין צבאית להגנה על הזכויות שלכם

גם במהלך השירות הצבאי החוק קובע לכם זכויות בהליך משפטי. חוסר מודעות של החיילים לזכויות שלהם גורמת במקרים רבים להפרתן. מעורבות מוקדמת ככל האפשר של עורכת דין צבאית היא הדרך היחידה בה תבטיחו לעצמכם הליך הוגן. פניות אל עורכי דין צבאיים מתבצעות גם על ידי הורים לחיילים משרתי שירות חובה או קבע. אם הילד שלכם נמצא במעצר בצבא או עומד בפני הליך משפטי, התייעצות עם עורך דין צבאי הכרחית.

 

זימון לחקירה צבאית

אם חשבתם עד היום שמותר לכם להקל ראש בחקירות צבאיות או שעבירות שמבוצעות במהלך השירות הצבאי לא משפיעות על העתיד שלכם באזרחות – חשוב שתבינו את המשמעות המלאה של הדברים. שלב החקירה הוא הרגע הנכון לפנות אל עורכת דין צבאית להתייעצות. חשוב להדגיש שכל המידע שתמסרו לעורכת הדין נשאר דיסקרטי. קבלת צו התייצבות לחקירת מצ"ח אינו נתון לשיקול דעתכם, זהו צו מחייב. המידע שייאסף במהלך החקירה עשוי לשמש כנגדכם, אל תמהרו למסור מידע או להשיב לשאלות ללא הנחייה מפורשת של עורך הדין שלכם. ההתייעצות חיונית לקבלת הנחיות והכנת תשובות לשאלות צפויות של החוקרים. עורכי דין צבאיים מנוסים יידעו להכין אתכם לקראת תרגילי חקירה ושיטות להפעלת לחץ על נחקרים. יש לכם זכות להתייעץ עם עורך דין במהלך חקירה. חוקרי מצ"ח "שוכחים" לעתים לוודא שהנחקר מודע לזכויות שלו ומבין אותן. תהיו אתם חכמים יותר ואל תמהרו לוותר על התייעצות או למסור מידע. לא בטוחים מה לעשות? חייגו אל עורכת דין שירן גולברי שמתמחה בדיני צבא.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן