פיצויים בעקבות תאונת דרכים

0
131
קרדיט Canva

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים והרכב שלכם נפגע, הרי שתבדקו בהקדם האפשרי אם מגיעים לכם פיצויים. חשוב לדעת שאם מדובר על תאונת דרכים בה גם אתם נפגעתם, ולא רק כלי הרכב, הרי שבדיוק על אותו העיקרון אתם עשויים להיות זכאים לפיצויים. על מנת להתחיל מהלך כזה, אתם צריכים להגיש תביעה לחברת הביטוח המבטחת את הרכב שפגע בכם. נשמע פשוט לביצוע, אך המציאות מעמידה בפנינו שלל אתגרים ההופכים את הגשת תביעת הפיצויים לתביעה מסובכת להגשה ללא עזרת עורך דין. על מנת לצלוח היטב את התהליך ולמקסם את היקף כספי הפיצויים שאתם זכאים לקבל מומלץ לפנות בהקדם אל עורך דין לענייני תאונות דרכים. משרד עורכי הדין טולדנו ושות' מטפל בין היתר בייצוג והגשת תביעות עבור נפגעי תאונות דרכים.

פיצויי נזיקין

מעורבות בתאונת דרכים היא למעשה קשורה בתחום דיני הנזיקין, ולכן אתם זקוקים לשירות משפטי וייצוג של מומחה בתחום זה. עורך דין נזיקין במרכז הארץ למשל הוא הפתרון עבורכם אם אתם גרים בגוש דן. אתם נהנים משירות זמין של עורך דין בעל ניסיון והיכרות עם רשויות החוק, עם אופן הגשת התביעה ומסמכים לבית המשפט, לחברות הביטוח ולמוסד לביטוח לאומי. ישנן לא מעט חזיתות מולן יש להתנהל ולהגיש טפסים, הליכים בירוקרטיים ואותיות קטנות שחשוב להכיר – ולכן ייצוג מקצועי ע"י עורך דין מנוסה שמכיר תקדימים ופסיקות משפטיות הוא הכתובת הרלוונטית עבורכם למקרים אלו ללא ספק.

הגשת תביעת נזיקין

אחת השאלות בהקשר זה שעולות כמעט תמיד על ידי מי שנפגעו בתאונת דרכים היא כיצד אני מגיש תביעה. חשוב קודם כל להבין כמה דברים. במקרים מסוימים אין צורך להגיש תביעה, ובמקרים אחרים כן. עורך הדין יסביר לכם בדיוק מה נדרש ומה לא, מה אפשרי ומה יהיה קשה לביצוע. ישנם גם פתרונות יצירתיים שונים, ולכן חשוב מאוד הייצוג המשפטי והבנת המקרה הספציפי של התאונה בה הייתם מעורבים. עורך דין לענייני תאונות דרכים הינו בעל הבנה לגבי סוגים שונים של תאונות כמו למשל תאונת משאית או קטנוע, או מכונית. כדאי לדעת כי שכר הטרחה בתחום זה לרוב מבוסס על הצלחה – קרי על אחוז מסוים מאותו סכום כספי (פיצויים) שיקבל המיוצג שלו, מי שנפגע בתאונת הדרכים. משרד עורכי הדין טולדנו ושות' הפועל בתחום דיני הנזיקין מעמיד לרשותכם עו"ד מנוסה שייצג אתכם לאורך כל התהליך, עד לקבלת הפיצויים הכספיים. לפרטים 04-699-0886.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן