בקשה לקבלת מעמד בישראל מתוך מגוון אשרות שהייה

0
123
קרדיט Canva

בקביעת מעמדם המשפטי של תושבי חוץ במדינת ישראל קיימים אתגרים שונים ותהליכים מנהליים ומשפטיים סבוכים. אחת האפשרויות העומדות בפני תושב או אזרח שאינו ישראלי המעוניין להסדיר את מעמדו במדינת ישראל, היא הגשת בקשה לקבלת מעמד בישראל. כאשר הליך הבקשה כולל ראיונות מול פקידי משרד הפנים, הגשת ניירת וטפסים וכמובן הוכחות כי אתם עומדים בכל התנאים לשם קבלת אזרחות או הסדרת המעמד בארץ באופן חוקי. לכן, רבים אשר עוברים את התהליך מבקשים ליווי מקצועי של אנשי מקצוע. משרד עורכי דין זרי חזן ושות' מלווי בני זוג זרים רבים בתהליכים הסבוכים מול משרד הפנים, ומתהדרים באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

ניתן לשהות בארץ בעזרת מספר אשרות שהייה המסדירות את השהייה באופן חוקי. אשרת תייר היא ויזת ב-2, אשרת תייר המאפשרת גם עבודה בארץ היא אשרת ב-1, תושב ארעי חייב להחזיר באשרת א1-4 בהתאם לסטטוס האישי שלו, לאחר מכן ישנו מעמד של תושב קבע ואזרחות ישראלית. כמו כן, ילדים של אזרחים ישראלים, בני זוג של אזרחים ישראלים או תושבי קבע בארץ, זכאים למעמד מטעמים הומניטריים, וכן מי שזכאים לאזרחות ישראלית אך אינם מעוניינים בכך – מקבלים מעמד של תושב קבע בישראל. כדי להסדיר את השהייה בארץ באופן חוקי, מעבר לזמן או התנאים המוקצים לכם על ידי האשרה שבידיכם, ניתן להגיש בקשה לקבלת מעמד בישראל בהתאם לתנאים להם אתם זקוקים.

הסדרת מעמד לפי חוק השבות

עלייה למדינת ישראל מכוח חוק השבות היא הדרך הפשוטה ביותר לבסס את המעמד בארץ ולמעשה לקבל אזרחות. החוק מתיר ליהודים ולבני משפחתם, כגון ילדים, בני זוג ונכדים, להגיע לישראל. עם זאת, יש שתי בעיות עם חוק השבות. הגדרת "מיהו יהודי" לפי חוק זה היא הגדרה דתית. עם זאת, קרה יותר פעמים שאדם שנחשב כיהודי לפי חוק השבות לא בהכרח נחשב ליהודי לפי ההלכה היהודית, מה שגורם לבעיות וקשיים עם עליה לארץ והסדרת מעמד חוקי. אם אתם זקוקים לליווי צמוד ומקצועי לצורך הסדרת מעמד בארץ, צרו קשר עם משרד עורכי דין זרי חזן ושות'.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן