תפקידו של עורך דין נזיקין

0
79
קרדיט Canva

עורך דין לענייני נזיקין מכסה תחום מומחיות רחב ומטפל בנושאים כמו תאונות למיניהן – תאונות דרכים, תאונות עבודה, וכן, רשלנות רפואית או רשלנות מסוג אחר. נושאים נוספים הנכנסים בתחום הנזיקין הם לשון הרע, מטרדים כמו זיהום אוויר או רעש, תקיפות ועוד. במידה ונקלעתם לתאונה, חשוב לפנות לעזרת עורך דין נזיקין המתמחה בתחום הספציפי בו עוסקת התביעה שברצונכם להגיש, במקרה זה, עורך דין מומחה לתאונות. עורך הדין מטפל בתביעה מא' ועד ת' ומספק ליווי מקצועי, ייעוץ, הכוונה והסברים לגבי השלבים השונים בטיפול בתיק, על מנת להבטיח שבסופו של דבר תצאו מפוצים.

מהם השלבים בהגשת תביעת נזיקין?

כאשר אתם מגישים תביעה בתחום הנזיקין, לשם הצורך עבור תאונה, עורך הדין קודם כל יאסוף את כל הראיות, העדויות, דוחות המשטרה ובתי החולים, וכן כל המסמכים הקשורים לתאונה ויכולים להוכיח את הנזק הנגרם לכם. לאחר מכן, עורך הדין יחליט אם יש טעם להגיש תביעה או לא, בהתאם לגובה הפיצויים שתוכלו לקבל. עורך הדין יבצע הערכה של סכום הפיצויים המשוער שתוכלו לקבל מהתביעה, ובכך יוחלט אם כדאי להגיש אותה או לא. במידת הצורך יפנה עורך דין לביטוח לאומי על מנת להגיש את התביעה גם שם, ולפעמים תתבע גם חברת הביטוח של הגורם הנתבע כמו העיריה או המעסיק. לאחר שתוגש התביעה, כנראה שתצטרכו לעבור בדיקות על ידי מומחים כמו רופאים מסוימים המטפלים בסוג הפגיעה שלכם, כדי להוכיח לבית המשפט שאכן נפצעתם בצורה כזו שמגיע לכם עבורה פיצויים.

לקבל את המגיע לכם

בגלל המורכבות של תיקי נזיקין, בין אם מדובר בהליכים השונים, החוקים והתקנות אליהם יש להיצמד באדיקות, או בפנייה לגורמים השונים, היוועצות בעזרתו של עורך דין לענייני נזיקין הינה בגדר חובה במקרים אלו, ובמיוחד כאשר עומד על הפרק סכום פיצויים גבוה. אם נפגעתם, נפצעתם, איבדתם כושר עבודה או שלאחר התאונה ישנן פעולות אותן אינכם יכולים לבצע יותר, חשוב שתקבלו את הפיצויים המגיעים לכם, לכן לא כדאי לוותר על פניה לעורך הדין המתאים. אם נקלעתם לתאונה ואתם מחפשים אחר עורך דין מקצועי ומיומן שיספק לכם ליווי לאורך כל הדרך, שירות אישי אמין, אדיב ומתחשב, וכן, ייצג אתכם בערכאות המתאימות ויוביל אתכם לזכייה בתיק ולקבלת הפיצויים המגיעים לכם – עורכת הדין מיטל רובין היא עורכת דין בתחום הנזיקין המתמחה בתאונות מזה שנים רבות, ומעניקה שירותים אלו בנחישות ובמצוינות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן