עורך דין מומחה לדיני משפחה

0
1008
עורך דין מומחה לדיני משפחה

תחום דיני המשפחה הוא תחום רגיש במיוחד ולכן חשוב להיעזר בעו"ד שמבין את זה

תחום הנישואין הוא תחום מורכב ורגיש מאוד. לצערנו הרב אחד מכל שלושה זוגות בישראל מתגרש בסופו של דבר במוקדם או במאוחר. לעתים רבות זה נובע מקבלת החלטה נמהרת להתחתן עוד לפני שמכירים מספיק את הצד השני או לומדים לחיות לצידו ולעתים זה יכול להיגרם כתוצאה מסיבות אחרות לחלוטין: משברים כלכליים, שינוי אופי שעובר אחד או יותר מבני הזוג, מריבות בלתי פוסקות עד שמחליטים שמספיק וכו'. תחום דיני המשפחה הוא תחום רגיש מאוד ועל עורך הדין שמטפל לכם בנושאים אלו להבין את זה ולהתנהל אתכם בכפפות של משי. כמו כן, במקרים מסוימים שילוב של עורכי דין וענייני משפחה עשויים להגיע למלחמות קשות בין בני הזוג ולכן בדרך כלל כדאי לסיים את העניינים בצורה יפה ומכובדת כלפי שני הצדדים. משרד עו"ד אלינור ליבוביץ' ישמח ללוות אתכם ולספק לכם שירותים מקצועיים בתחום בהתאם למקרה שלכם. 

מתי נצטרך עורך דין לענייני משפחה?

שימוש בשירותים של עורך דין משפחה יכול להיות במקרים רבים ושונים, אולם המשותף לכולם הוא ההקשר למסגרת המשפחתית כמובן. כך למשל: בני הזוג יכולים להחליט על הכנת הסכם ממון לחלוקת הרכוש בין הצדדים במקרה של פירוק החבילה בעתיד. הגשת תביעות לגבי משמורת על הילדים, תביעות בנושא גירושין וירושה, תביעות בנושא לגובה דמי המזונות ועוד. עורך דין לענייני משפחה לא עוסק בהכרח רק בעניינים של בני הזוג אלא גם בענייני צוואות וירושות, ענייני הורות ואימוץ ילדים, אפוטרופסות ועוד. 

מהו הסכם ממון ומתי כדאי לעשות אותו?

הסכם ממון הוא הסכם כלכלי המחלק נכסים ופריטים שונים השייכים לבני הזוג וכיצד הם יתחלקו במקרה של פרידה. בדרך כלל עושים את ההסכם הזה בתחילה או במהלך הקשר אולם ניתן להגיע אליהם גם במקרה של הליך גירושין אם אין הסכם קיים שכזה או שרוצים לפתוח את ההסכם כדי להתחשב בצד השני (נדיר מאוד). הסכם זה חשוב מאוד במקרה ואחד מבני הזוג למשל מבוסס יותר מהצד השני וחושש שמא העניין הכלכלי יפגע באהבתם או ינוצלו לרעה בשל הממון והנכסים שלהם. כדי שהסכם הממון שתכינו יהיה בתוקף על עורך דין רשום העוסק בתחום זה להכין את ההסכם ולחתום אליו ביחד עם בני הזוג.

החלטתם לפרק את החבילה? כדאי לסיים זאת יפה:

הסכם גירושין הוא למעשה הסכם הכולל מגוון נושאים הקשורים לבני הזוג, לילדים, לרכוש ולזכויות שונות המתחלקות בין בני הזוג על פי החוק ו/או על פי החלוקה ביניהם. כך למשל, במקרה של פרידה: מי נשאר לגור בבית המשותף ומי עוזב, אצל מי יהיו הילדים? מה יהיו גובה דמי המזונות? כיצד הרכוש יתחלק בין הצדדים? ועוד.

פנו אלינו למשרד עורך הדין של אלינור ליבוביץ', המתמחה אך ורק בתחום דיני המשפחה והגירושין ולא עוסק בתחומים אחרים, על מנת שנוכל לספק לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר. מס' הטלפון להתקשרות מהירה: 03-6969916

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן