הסתבכתם עם סמים – אל תפעלו בלי עזרה

0
469
קרדיט https://b-malka.co.il

עבירות הסמים הופכות להיות בשנים האחרונות עבירות שתופסות נפח משמעותי בעולם הפלילי בישראל, בגלל מגוון סיבות חברתיות. בין שמדובר על עברייני סחר בסמים ובין שמדובר על צרכנים ומכורים בודדים, לכל אחד שמתמודד עם תיק פלילי בתחום הסמים, יש את הזכות לקבל ייצוג משפטי של עורך דין מקצועי. ואנחנו, צוות משרד עורכי הדין בנימין מלכא, נוכל לעזור לכם לקבל את הייעוץ המשפטי הרלוונטי לצרכים שלכם.

הטיפול בבעיות סמים הוא תמיד טיפול נוקשה של הרשויות

כמעט בכל עבירת סמים, המשטרה, כמו גם מערכת המשפט, מסתכלות על העבריין ועל העבירה בחומרה רבה. תפיסת העולם בעבירות סמים היא תפיסת עולם נוקשה מאוד, מה שאומר שבמקרים רבים רף הענישה הוא רף גבוהה במיוחד. באותה נשימה, ישנן נסיבות חיים מקלות, כמו גם דרכים להגן על הנאשם על מנת לצמצם את השפעת העונש ולאפשר שיקום וחזרה לחברה. כאן, נכנסת לתמונה היכולת של עורך דין עבירות סמים לבחון לעומק את התיק, להציע הסברים לבית המשפט, ואפילו להגיע להסכמי טיעון כדי להגן על הלקוח.

קרדיט https://b-malka.co.il

במערכת הצבאית, הבעיה קשה עוד יותר

צריכת סמים בצבא, כמו גם סחר בסמים במהלך השירות הצבאי, הן עבירות הרבה יותר חמורות, שהצבא לא מוכן להתפשר עליהם. ולכן במקרים רבים כאשר מתבצעות עבירות סמים בצבא, יהיה הרבה יותר קשה להתייחס לנסיבות חיים ולמצוא גורמים מקלים שיעזרו לנאשם במהלך המשפט. זה לא אומר שאתם לא צריכים לקחת עורך דין, ושאתם לא רוצים להתגונן. אבל צריך להיות מאוד ראליים בכל הנוגע להתמודדות עם סמים במערכת הצבאית.

ועדיין, יש לכם זכויות שצריך לשמור עליהן

לא משנה באיזו סיטואציה מצאתם את עצמכם מתמודדים עם בעיות סמים, חשוב שתדעו שתמיד יש לכם את הזכות להליך הוגן, שכולל בתוכו גם את הזכות לקבלת ייצוג משפטי. בדיוק מהסיבה הזו, אתם רוצים לפנות אל משרד עורכי דין פלילי, כדי לקבל שירותי עורך דין כבר בשלבים הראשונים של החקירה. וכך לבנות את ההגנה בתיק שלכם באופן שישרת את האינטרסים שלכם ויאפשר לכם לקבל את העונש המתאים לעבירה.

משרד עורכי הדין בנימין מלכא, מלווה לקוחות של מתמודדים עם בעיות סמים גם במערכת האזרחית וגם במערכת הצבאית. אנו מבינים את הקושי, אבל גם רואים את התמונה המשפחתית הגדולה. כך שאתם תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאנחנו עושים את הכל כדי לדאוג לאינטרס האישי שלכם. לפרטים 050-6398477.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן