אל תחכו – פנו עוד היום אל עורך דין

0
393
קרדיט Canva

להתמודד עם האישומים

עבירות צווארון לבן הן עבירות מורכבות אשר לרוב כוללות עבירות כלכליות כמו הלבנת הון, עבירות הגבלים עסקיים, הונאות ניירות ערך ועבירות כמו שוחד, מרמה והפרת אמונים. אף על פי שנהוג לחשוב כי עבירות צווארון לבן הן עבירות ברמת חומרה נמוכה, המציאות שונה בתכלית ונאשמים בעבירות אלו עלולים לקבל עונשים חמורים. אם זומנתם לחקירה בעקבות חשד לביצוע עבירות מעין אלו, חשוב לפנות באופן מיידי אל עורך דין צווארון לבן אשר מתמחה בייעוץ וליווי בתיקים מורכבים, על מנת להימנע מטעויות אשר השלכותיהן עלולות להיות הרסניות.

לקבל ייעוץ משפטי מהמומחים

לעיתים, הקו המבדיל בין עבירות כלכליות לבין פעילות כלכלית לגיטימית שנכשלה הוא דק מאוד, ואנשים שומרי חוק יכולים למצוא עצמם מואשמים ללא עוול בכפם בעבירות הונאה ומרמה חמורות, השייכות לסדר הדין הפלילי. במידה ואתם מואשמים בעבירות הונאה ומרמה, חשוב לפנות מוקדם ככל אפשר אל עורך דין פלילי מומלץ על מנת לקבל ייעוץ משפטי ראשוני, כמו גם ליווי וייצוג מקצועי במטרה להוכיח את חפותכם. חשוב לציין כי בעת בחירת עורך הדין אשר ילווה וייצג אתכם, מומלץ לבחור בעורך דין המתמחה בעבירות כלכליות באופן ספציפי בגלל המורכבות שבהוכחת הכוונות מאחורי המעשה- האם מדובר במקרה הונאה ומרמה בו הנאשם העלה טענה עובדתית שאיננה נכונה כאשר ידע שאיננה נכונה על מנת להביא אנשים לבצע פעולה וכתוצאה מכך לקבל טובת הנאה, או לחילופין מדובר בניסיון עסקי לגיטימי שנכשל.

ייצוג מקצועי הוא המפתח

בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית המואצת אותה אנו חווים בשנים האחרונות, התפתחו גם תחומי פשיעה ועבירה חדשים אשר מתבססים על אותה הטכנולוגיה שצברה פופולריות. בין עבירות המחשב והסייבר המוכרות ניתן למצוא גניבת מידע אישי, עבירות מרמה והונאה, עבירות סחיטה ואף עבירות מין ברשת. אם אתם מוצאים את עצמכם מואשמים בביצוע עבירות סייבר, פנו אל עורך דין עבירות מחשב וסייבר המתמחה בייצוג בתיקים מאין אלו, אשר מכיר את הפסיקות התקדימיות ואת החוקים החדשים בנושא זה ויוכל לייצג אתכם על הצד הטוב ביותר. משרד עורכי הדין מנשה – רון הוא משרד עורכי דין המתמחה בליווי, ייצוג וייעוץ משפטי בתחומי הדין הפלילי, עבירות צווארון לבן, עבירות מס והונאה, כמו גם עבירות מחשב וסייבר. צוות המשרד פועל ללא חת על מנת לסייע ללקוחותיו בהתמודדות עם אישומים קשים ומורכבים, במקצועיות, זמינות והבנה. אתם זקוקים לייעוץ משפטי מקצועי? חייגו למספר 039158500 ונשמח לסייע.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן