לקבל פיצוי הולם

0
410
עורך דין נזיקין מומלץ
Credit: Pixabay.com

תאונות, פציעות ופגיעות בעקבות רשלנות הן מנת חלקם של מרבית האוכלוסייה בשלב זה או אחר של חייהם, במידות חומרה משתנות. לעיתים מדובר בנזקים לרכוש או נזקים קלים וחסרי משמעות במבט שני, אך לעיתים מדובר בנזקים משמעותיים אשר משפיעים על בריאותו של אדם, על יכולתו להתנהל באופן עצמאי ואף ביכולת ההשתכרות שלו. כאשר ישנו נזק שניתן להוכיחו, ניתן גם להגיש תביעת נזיקין בעזרתו של עורך דין נזיקין מומלץ, כמו גם לפנות לאפיקים נוספים כמו חברת הביטוח בה אתם מבוטחים או אל המוסד לביטוח לאומי על מנת למצות את זכויותיכם. חשוב לבחור בעורך דין מומלץ משום שתחום הנזיקין באופן ספציפי הוא תחום מורכב מבחינה משפטית, משום שעל הצד התובע להוכיח כי הנזק המדובר נגרם בעקבות רשלנות, תאונה או מקרה, ולתאר את השלכותיו, וכי ישנם נהלים מוקפדים בתחום זה בגלל הקושי להוכיח את מקור הנזק פעמים רבות.

להוכיח את הנזק

למרבה הצער, בכל יום מתרחשות בישראל תאונות דרכים ברמות חומרה שונות, שחלקן נגמרות בנזק לרכוש בלבד אך חלקן גם נגמרות בנזק גופני ואף אבדות בנפש. לכן, במידה ואתם מעורבים בתאונת דרכים חשוב לפנות מיד אל עורך דין לענייני תאונות דרכים ולהחליט מהם הצעדים הבאים. ראשית, כדאי לפנות מיד לאחר התאונה לבית החולים על מנת לעבור בדיקה רפואית מקיפה ולקבל תמונת מצב על הנזקים הגופניים שנגרמו בעקבות התאונה. חשוב לשמור את המסמכים הרפואיים, הן מהמיון והן מרופאים מומחים על מנת שבעת הגשת תביעת הנזיקין במקרה של נזקים חמורים- יהיו לכם את האסמכתאות הרפואיות שמגבות את טענותיכם.

למצות את זכויותיכם

התמודדות עם נזק היא לא פשוטה מכמה וכמה בחינות. בין אם מדובר על ההתמודדות עם הפציעה, הכאב והמגבלה שלאחריה, התמודדות עם הוצאות רפואיות משמעותיות ואף התמודדות בירוקרטית- הן אל מול הביטוח לאומי, הן אל מול חברת הביטוח והן בבית הדין. לכן, חשוב לקבל עזרה מאיש מקצוע שניתן לסמוך עליו שישמור על האינטרסים שלכם וילחם בעבורם ללא חת. לדוגמה, פניה אל עורך דין לתביעות ביטוח תסייע לכם להתמודד עם הבירוקרטיה הסבוכה והקשיים הכרוכים בקבלת הפיצויים שמגיעים לכם ומיצוי זכויותיכם מגוף זה. עברתם תאונה? נפצעתם ונגרם לכם נזק? עורכת הדין נטע לי אסייג היא עורכת דין מומחית לדיני נזיקין, תאונות דרכים, ביטוח לאומי ותביעות ביטוח אשר תשמח לסייע גם לכם למצות את זכויותיכם ולקבל את הפיצויים המגיעים לכם. מעוניינים בפרטים נוספים? חייגו למספר 0522657039.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן