גם בשירות הצבאי יכולים להיות אירועים בעייתיים

0
400
עבירות אלימות
Credit: Pixabay.com

השירות הצבאי הוא בדרך כלל אירוע גדול מאוד בחייו של כל צעיר במדינת ישראל. אבל גם אם אתם מגיעים מרקע סוציו אקונומי הכי יציב שיש, זה לא אומר שאתם לא יכולים למצוא את עצמכם בסיטואציה מורכבת שבה אתם נדרשים להתמודד עם חקירות או אירועים לא נעימים במהלך השירות. ולכן, במצב שבו אתם מרגישים שאתם לא יודעים איך לנהל את הסיטואציה לבד, כדאי לפנות בהקדם האפשרי לעזרתו של הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין סמי איליה, אשר יכול לסייע לכם להתמודד עם כל סוג של בעיה תוך שמירה על הזכויות שלכם ועל הפרטיות שלכם.

ליווי של עורכי דין מיומנים בתחום הצבאי

השירות הצבאי הוא ארבע גדול מאוד בחייו של כל אדם. ועדיין, לא כל אחד מסיים את השירות הצבאי עם תעודת הצטיינות. לפעמים אתם פשוט לא מצליחים להבין איך המערכת עובדת ואז אתם יכולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם מגוון רחב של אתגרים שמשפיעים על חיי היומיום שלכם בהווה ובעתיד. במיוחד אם אתם מרגישים שנעשה לכם אבל במהלך השירות הצבאי אפשר לפנות לעזרתו של עורך דין משרד הביטחון אשר מסוגל לאפשר לכם לקבל את כל הזכויות שלכם ועושה את כל המאמצים כדי למצוא תשובות לשאלות שיצרו אתגרים במהלך השירות שלכם.

טיפול באירועים שונים מול המפקדים

למשל, אם מצאתם את עצמכם נפגעי עבירות אלימות במהלך השירות הצבאי. בין אם על ידי חיילים אחרים ובין אם על ידי מפקדים, יש לכם את הזכות להתלונן ואפילו להגיש תביעה. ביחד עם עורך דין אפשר לבנות את התיק להשיג את ההוכחות ובעיקר לדאוג לכך שאתם תקבלו את הפיצוי שמגיע לכם שאתם תוכלו לייצר תהליך ריפוי אמיתי אחרי חוויה כל כך לא נעימה.

התמודדות עם התוצאות של השירות הצבאי

אם התוצאות של השירות הצבאי שלכם הביאו אתכם למצב שבו יש נזק קבוע, עורך דין נכי צהל הוא האדם שיעזור לכם לנהל את התביעה. זו יכולה להיות התביעה לבקשת אחוזי נכות או לבקשת פיצוי. כך או כך מדובר על תביעה חשובה מאוד שצריך לנהל בצורה אחראית.

משרד עורכי הדין סמי איליה יעזור לכם להתמודד עם תוצאות השירות הצבאי שלכם אל מול כל גורם בצורה אחראית ומהימנה. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי הצוות של המשרד ניתן לפנות לטלפון מספר 0772015482.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן